کیه کیه

 

کیه کیه؟

پشت دیوار دلم،یه صدای پا میاد

یه صدای آشنا،از تو کوچه ها میاد

یه صدای پا میاد...یه صدای پا میاد

 

نفسم راهشو گم کرده تو سینه

چشم من یه سایه رو دیوار میبینه

صدای تیک تیک قلبم نمیذاره

صدای پاهاش توی گوشام بشینه

 

اونجا کیه کیه؟پشت دیوار کیه؟

سایه شو من میبینم

شاید خواب میبینم

برگشته پیش من،امید آخرینم

 

اگه اون که گم شده

یه روزی پیدا بشه

قفل زندون دلم

با کلیدش وا بشه

همه خوبیا رو همراش میاره

دست خوبشو تو دستام میذاره

 

پشت دیوار دلم،یه صدای پا میاد

یه صدای آشنا،از تو کوچه ها میاد

یه صدای پا میاد...یه صدای پا میاد

 

نفسم راهشو گم کرده تو سینه

چشم من یه سایه رو دیوار میبینه

صدای تیک تیک قلبم نمیذاره

صدای پاهاش توی گوشام بشینه

 

اونجا کیه کیه؟پشت دیوار کیه؟

سایه شو من میبینم

شاید خواب میبینم

برگشته پیش من،امید آخرینم

 

اگه اون که گم شده

یه روزی پیدا بشه

قفل زندون دلم

با کلیدش وا بشه

همه خوبیا رو همراش میاره

دست خوبشو دوستام میذاره

 

اگه اون که گم شده

یه روزی پیدا بشه

قفل زندون دلم

با کلیدش وا بشه

همه خوبیا رو همراش میاره

دست خوبشو تو دستام میذاره...

 

ترانه سرا:اردلان سرفراز

آهنگساز:حسن شماعی زاده

آلبوم:کوه (1350-1351)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, | 3:1 PM | AVA |